Monday 15 July 2013

Saya Nak Menang Wallpaper yg Gojes dari Wall MakeOver By Na!

Assalamualaikum. 

Salam Ramadhan Kareem. Masa ber'walk blogging' tadi tetiba terjumpa satu contest. Hmm tak tahu lah nak panggil apa, I'm just trying my luck je. Hehe. Btw kita dah ada bilik sendiri so ingat mcam best aa kalau dapat wall paper free dari Wall MakeOver By Na ni. Actually, dah bertahun jugak like FB Wall MakeOver By Na. Sebab iols sangat berminat dengan benda benda macam ni, cuma kesempitan ruang dan wang yang membatas kan. huhu.

So, Apa yg perlu anda buat untuk menyertai contest ini, which is Nadia Farahida will select at least 3 houses utk di Make Over kan! Seronok kan!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jom follow Instruction!:

1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na tekan sini.

2. Like facebook fanpage nadiafarahida tekan sini. 

3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang korang berkenan untuk buat dekat rumah korang. 

4. Buat 1 entry di blog masing-masing, attachkan sekali design yang korang dah pilih siap-siap dari facebook fanpage Wall makeover by Na tadi dan sambungkan ayat ini, 
" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."

haaa kaw karang la berapa panjang aku tak kesah. ;) janji aku akan pilih pemenang berdasarkan keikhlasan dan kesungguhan korang untuk memiliki. oraittt? 

5. settle semua empat step dekat atas ni, sila tinggalkan link entrykorang dekat komen entry ni ye. :)) settle. 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Checklist :-

No. 1 = Done
no.  2 = Done
No. 3 = Done

Corak yang menjadi pilihan Hati <3


No. 4 =  " Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."

" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana saya sgt berminat dengan pilihan wallpapernya yg sangat menarik dan gojes!, Saya juga ingin menampak kan setiap ruang rumah saya kelihatan ceria dan alive :) selain daripda saya bakal bertunang dan berkahwin dan semestinya saya mahukan rumah yg cantik agar tetamu yg hadir rasa akan kecantikaan rumah dengan adanya Wallpaper Gojes, Meletop dan Osem daripada Wall MakeOver By Na. :)

No 5  = Done
--------------------------------------------------------------------------------------------------

P/s : Sekadar mencuba nasib. Kata orang belum cuba belum tahu. Hehe.. tapi kalau tak terpilih pun takpe. Bukan rezeki namanya :) Nak nak pulak orang yg macam iols ni masih hijau dalm dunia blogging. :)

till then.

No comments:

Post a Comment